Türk Kızılay’ın 157. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Kırklareli İl Merkezi tarafından bugün saat 11.30’da Özgürlük ve Demokrasi Meydanı’nda bulunan Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.

2-1431

Programa; Yönetim Kurulu Üyesi Murat Baltalı, İl Sekreteri Doğa Güler, Kızılay Kadın Başkanı Gürsu Sergen ve personeller katılım sağladı.

Rektör Ak, “Elde Ettiğimiz Her Başarıyı, Daha Büyük Hedeflere Ulaşma Yolunda Yeni Bir Başlangıç Olarak Görüyoruz”
Rektör Ak, “Elde Ettiğimiz Her Başarıyı, Daha Büyük Hedeflere Ulaşma Yolunda Yeni Bir Başlangıç Olarak Görüyoruz”
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Serhat Ünver