Babaeski Beşiktaşlılar Derneği tarafından dayanışma yemeği düzenlendi. Siyah beyazlı takıma gönül verenleri yalnız bırakmayan Kırklareli Belediye Başkanı Derya Bulut, nazik davetten dolayı teşekkür etti.

Başkan Bulut, “Babaeski Beşiktaşlılar Derneği’nin düzenlediği, Babaeski ve Kırklareli’nden siyah-beyaz sevdaya gönül vermiş dostlarımızın bir araya geldiği anlamlı yemekte kıymetli hemşehrilerimizle buluşmanın mutluluğunu yaşadık. Nazik davetleri için çok teşekkür ediyorum” sözlerini dile getirdi.

Kaymakam Orhan ve Muhtarlardan Vali Turan’a Ziyaret
Kaymakam Orhan ve Muhtarlardan Vali Turan’a Ziyaret
İçeriği Görüntüle

Dfg Ddtrtt

Muhabir: Haber Merkezi