İğneada Belediye Başkanı Altuğ Erdem, beldenin geleceğini şekillendirecek önemli yatırımlardan biri olan doğal gaz alt yapısı için tüm resmi süreçlerin bitirildiği müjdesini verdi.
Uzun süredir yürütülen çalışmaların sonucunda İğneada için tarihi yatırımın önündeki bütün engeller kaldırıldı. Ancak çalışmaların turizm sezonunu sekteye uğratmaması açısından Eylül ayında hayata geçirilmesi planlanıyor. Böylece hem esnafın hem de İğneada’ya gelecek olan ziyaretçilerin mağduriyet yaşamaması hedefleniyor.
Öte yandan doğalgaz çalışmalarıyla birlikte önemli bir altyapı projesinin daha hayata geçirileceği duyuruldu. TREDAŞ ile yapılan protokoller neticesinde doğal gaz alt yapı çalışmalarıyla eş zamanlı olarak elektrik alt yapısının da çalışmalarına başlanacak. Böylece yolların ikince kez kazılmasının önüne geçilerek hem zaman hem de maliyetten tasarruf sağlanacağı bildirildi. Başkan Altuğ Erdem yaptığı açıklamada: “İğneadamız için verdiğimiz sözleri birer birer yerine getiriyor, geleceğe daha modern daha güvenli ve daha yaşanabilir bir belde bırakmak için gece gündüz çalışıyoruz.” İfadelerine yer verdi.




