Kırklareli İl Sağlık Yerleşkesi önünde yapımı devam eden kavşakta yer alan heykelin ilk bakışta bir kişiyi temsil ettiği düşünülüyordu. Aslında kişiyi değil, üzerindeki sembollerin sağlık alanını temsil ettiği öğrenildi.
Kırklareli Belediye Başkanı Derya Bulut’ta daha önce yaptığı açıklamada: “Sağlık hizmetlerinin taşıdığı değeri ve fedakâr sağlık çalışanlarımızın emeklerini simgeleyecek bir çalışma gerçekleştiriyoruz. Sağlık Bakanlığımızın logosundan oluşan heykeli buraya yerleştirerek, Kırklareli’mize anlamlı bir eser kazandırıyoruz.” İfadelerinde bulunmuştu.
Kavşaktaki çalışmaların tamamlanmasının ardından heykelin ve çevre düzenlemesinin daha net bir şekilde ortaya çıkması bekleniyor.







