Kırklareli'nde bağımlılıkla mücadelede hekimlerin daha aktif rol alması hedefleniyor. Bu kapsamda Yeşilay Kırklareli Şube Başkanı Aslı Karakahya, "Yeşilay Gönüllü Hekimler Projesi" çerçevesinde Kırklareli İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Çiğdem Cerit’i ziyaret etti.

Vize’de Tarla Günü Etkinliği Düzenlendi
Vize’de Tarla Günü Etkinliği Düzenlendi
İçeriği Görüntüle

Ziyarette, hekimlerin bağımlılıkla mücadeledeki etkinliğini artırmayı amaçlayan proje hakkında bilgi verildi. Kırklareli genelinde yürütülebilecek ortak çalışmalar ve eğitim faaliyetleri değerlendirildi.

Ayrıca, bağımlılık türlerine karşı toplum temelli yaklaşımlar, erken müdahale ve yönlendirme süreçlerinde İl Sağlık Müdürlüğü ile Yeşilay iş birliğinin güçlendirilmesi konusunda karşılıklı iyi niyet mesajları paylaşıldı.

Muhabir: Haber Merkezi