Altyapı çalışmaları nedeniyle Karahıdır Mahallesi’nde su kesintisi yapılacak. Çalışmaların tamamlanmasıyla şebekeye yeniden su verilecek. Belediyeden konuyla ilgili olarak yapılan duyuruda, “Değerli vatandaşlarımız, Karahıdır Mahallesi’nde devam eden altyapı çalışmaları nedeniyle su kesintisi yaşanacaktır. Çalışmalar tamamlandığında şebekeye yeniden su verilecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.” ifadelerine yer verildi.
Muhabir: Haber Merkezi




