Kırklareli Belediyesi FBO Kadın Basketbol Takımımız Manisa’da Turgutlu Belediyespor karşısında oynadığı Play-Off final ilk maçında rakibine boyun eğmek zorunda kaldı.

Bugün saat 19.00’da Yıldırım Beyazıt Spor Salonunda oynanan karşılaşmada elinden gelen çabayı gösteren Potanın Kızları maalesef 72-64 yenildi.

Ama takımımızın Süper Lig umudu devam ediyor. Potanın Kızçeleri 11 Mayıs Pazartesi günü saat 19.00’da yine Manisa’da bir kez daha rakibiyle karşı karşıya gelecek.

Bu yolculukta 3 galibiyete ulaşan takım Süper Lig’e yükselecek. Takımların üçüncü randevusu da 14 Mayıs Perşembe günü Kırklareli’nde olacak.

Demirköy’de Taekwondo Gösterisi 19 Mayıs’a Damgasını Vurdu
Demirköy’de Taekwondo Gösterisi 19 Mayıs’a Damgasını Vurdu
İçeriği Görüntüle

Üç galibiyete ulaşılamazsa yeniden Kırklareli’nde ve yine gerekirse daha sonra Manisa’da takımlar kozlarını paylaşacaklar.

Ekran Görüntüsü 2026 05 09 191554

Ekran Görüntüsü 2026 05 09 191434

001-38

Muhabir: Şefik Kenar