Kırklareli Belediyesi FBO Kadın Basketbol Takımımız Manisa’da Turgutlu Belediyespor karşısında oynadığı Play-Off final ilk maçında rakibine boyun eğmek zorunda kaldı.

Bugün saat 19.00’da Yıldırım Beyazıt Spor Salonunda oynanan karşılaşmada elinden gelen çabayı gösteren Potanın Kızları maalesef 72-64 yenildi.

Ama takımımızın Süper Lig umudu devam ediyor. Potanın Kızçeleri 11 Mayıs Pazartesi günü saat 19.00’da yine Manisa’da bir kez daha rakibiyle karşı karşıya gelecek.

Bu yolculukta 3 galibiyete ulaşan takım Süper Lig’e yükselecek. Takımların üçüncü randevusu da 14 Mayıs Perşembe günü Kırklareli’nde olacak.

Üç galibiyete ulaşılamazsa yeniden Kırklareli’nde ve yine gerekirse daha sonra Manisa’da takımlar kozlarını paylaşacaklar.

2. Lig’de Bu Sezon Trakya Rüzgarı Esecek
2. Lig’de Bu Sezon Trakya Rüzgarı Esecek
İçeriği Görüntüle

Ekran Görüntüsü 2026 05 09 191554

Ekran Görüntüsü 2026 05 09 191434

001-38

Muhabir: Şefik Kenar