İlimiz İstasyon Caddesi üzerinde yer alan İmam Hatip Lisesi bahçesinde düzenlenen sergi katılımcıların büyük beğenisini topladı.
Sergide öğrencilerin yıl boyunca emeklerini ortaya koyduğu eserler ziyaretçilerden tam not aldı.
Birbirinden güzel resimlerde, atıklardan üretilen çalışmalara kadar pekçok eser sergide yer alıyor.
Okul Müdürü Ali Bekar ilk kez böyle bir yılsonu sergisine imza attıklarını kaydederek, gelecek yıl daha kapsamlı bir etkinlik düzenlemek istediklerini belirtti.
Kırklareli Vali Faik Üstün İlkokulu yılsonu sergisi bugün tüm Kırklarelililerin ziyaretine açık olacak.



Muhabir: Seda Nur Örçer




