Dr. Sadık Ahmet Gençlik Merkezi'nde düzenlenen Kış Okulu programı başarıyla tamamlandı. Öğretmenler ve gençlik liderleri eşliğinde gerçekleştirilen resim, drama, punch, müzik ve seramik etkinliklerinde çocuklar hem eğlendi hem de yeteneklerini geliştirdi.

Program sonunda velilerin katılımıyla yapılan sergide, çocukların hazırladığı çalışmalar beğeniyle incelendi. Etkinlik, katılımcılar ve velilerden olumlu geri dönüşler aldı.

Kırklareli; Feci Kazada 2 Kişi Öldü
Kırklareli; Feci Kazada 2 Kişi Öldü
İçeriği Görüntüle

8-110

9-64

7-122

6-202

5-358

4-598

3-1329

2-2515

1-4342

Muhabir: Şefik Kenar