Bayram tatilini ziyaret ve seyahatle geçiren vatandaşlar, tatil sonrası ilk mesai gününde su kartlarına yükleme yapmak için belediyeye akın etti. Sabahın erken saatlerinden itibaren yoğunluğun başladığı görüldü.

Şafak Başa, “İstanbul’un Suyuna, Kırklareli’nin Doğasına Sahip Çıkıyoruz”
Şafak Başa, “İstanbul’un Suyuna, Kırklareli’nin Doğasına Sahip Çıkıyoruz”
İçeriği Görüntüle

Kartlı su sistemi kullanan vatandaşlar işlemlerini gerçekleştirebilmek için Kırklareli Belediye Başkanlığı Ek Hizmet Binası önünde uzun süre sıralarını beklediler. Bayram sonrası oluşan yoğunluğun gün içinde devam etmesi bekleniyor.

Whatsapp Image 2026 06 01 At 10.33.51

Whatsapp Image 2026 06 01 At 10.15.49

Muhabir: Seda Nur Örçer