Lüleburgaz Belediyesi, kendisine ait tarımsal arazilerde ürettiği buğdayın hasadını başarıyla gerçekleştirdi.
Lüleburgaz Belediyesi’nin ‘üreten belediye’ anlayışıyla yaklaşık 130 dönümlük alanda ektiği buğday, bu yıl da bereketli bir hasat verdi.

Lüleburgaz Belediyesi Tarımsal Hizmetler Müdürü Necmi İnci; “Bu projenin içinde olmaktan mutluluk ve gurur duyuyorum. Belediyemizin bu çalışmalarıyla birlikte 2026 yılı buğday sezonunu açmış bulunmaktayız. Halkımızın aşında, yağında bir nebze olsun bizim de bir katkımızın olması çok güzel bir duygu” dedi.
Buğdaylardan elde edilecek un, paketler halinde ihtiyaç sahibi vatandaşlara ulaştırılacak.

Muhabir: Haber Merkezi




