Şehirlerarası otobüs yolculuklarının en sevilen noktalarından biri de verilen ikramlar. Özellikle birçok yolcu bu anları heyecanla bekliyor. Ancak firmaların artan maliyetler nedeniyle giderleri azaltmak amacıyla bu uygulamayı sona erdireceği konuşuluyor.

Mazota Bir İndirim Daha Geliyor
Mazota Bir İndirim Daha Geliyor
İçeriği Görüntüle

Edinilen bilgilere göre, yeni dönemde otobüslerde yalnızca su ikramı yapılması planlanıyor. Daha önce ücretsiz sunulan yiyecek ve içeceklerin ise ücretli şekilde sunulacağı ifade ediliyor.

Muhabir: Haber Merkezi