15 Ağustos'tan itibaren Türkiye genelindeki semt pazarlarında kartla ödeme dönemi başlıyor.

Yeni düzenlemeyle pazarcılar, tezgâhlarında POS cihazı bulundurmak zorunda olacak. Böylece vatandaşlar, nakit taşımadan kredi veya banka kartıyla alışveriş yapabilecek.

Pazarlık geleneği ise kartlı ödemede de devam edecek. Uygulamayla birlikte işlemlerin daha hızlı ve güvenli hale gelmesi hedefleniyor.

10 Şirket Yatırımcısına Nakit Dağıtacak
10 Şirket Yatırımcısına Nakit Dağıtacak
İçeriği Görüntüle

Bankalarla yapılan görüşmeler sonucunda esnafa uygulanacak komisyon oranlarında indirim de gündemde.

Muhabir: Merve Erduğan