Gençlerin sosyalleşmesi ve kendilerini geliştirmesi için yapılan etkinlikler düzenleniyor. Bu kapsamda müdürlük bünyesinde gitar kursu açıldı. Müzik ile gençlerin eğlenerek ve öğrenerek zaman geçirmesini hedefleyen müdürlük yaptığı duyuru ile tüm gençleri kurslara katılmaya davet etti.

Gençlik Merkezi’nde gerçekleşen kurslar için yapılan duyuruda müdürlük şu ifadelere yer verdi;

Hurdacıların Taşındığı Alanlarda Temizlik Çalışması Sürüyor
Hurdacıların Taşındığı Alanlarda Temizlik Çalışması Sürüyor
İçeriği Görüntüle

“Gençlik Merkezimizde üniversiteli öğrencilerle birlikte gitar kursumuz başlamıştır. Müziğe ilgisi olan tüm gençleri bu keyifli serüvene katılmaya davet ediyoruz.”

🎸 Gençlik Merkezimizde Üniversiteli Öğrencilerle Birlikte Gitar Kursumuz Başlamıştır!Müziğe Il (3)

🎸 Gençlik Merkezimizde Üniversiteli Öğrencilerle Birlikte Gitar Kursumuz Başlamıştır!Müziğe Il (4)

🎸 Gençlik Merkezimizde Üniversiteli Öğrencilerle Birlikte Gitar Kursumuz Başlamıştır!Müziğe Il

🎸 Gençlik Merkezimizde Üniversiteli Öğrencilerle Birlikte Gitar Kursumuz Başlamıştır!Müziğe Il (2)

Muhabir: Haber Merkezi