Kırklareli merkez ilçe muhtarları, Belediye Başkanı Derya Bulut’u makamında ziyaret ettiler.

Kırklareli'nde Mülki İdare Amirlerine Veda Yemeği
Kırklareli'nde Mülki İdare Amirlerine Veda Yemeği
İçeriği Görüntüle

“Kıymetli muhtarlarımızla belediyemizde bir araya gelerek mahallelerimizin ihtiyaçlarını kapsamlı şekilde ele aldık” diyen Bulut ziyaret ile ilgili olarak şunları kaydetti;

“Özellikle hayata geçireceğimiz büyük altyapı projemizin, mahallelerimize sağlayacağı katkıları ve oluşturacağı etkileri birlikte değerlendirdik.

Kırklareli’mize hizmette her zaman en önemli yol arkadaşlarımızdan olan muhtarlarımızla; istişare kültürünü güçlendirmeye, düzenli toplantılar gerçekleştirmeye ve Kırklareli’miz için en doğru kararları ortak akılla almaya kararlılıkla devam edeceğiz.”

Muhabir: Haber Merkezi